2016年11月7日 星期一

每間公司梗有一個卸膊嘅同事

呢類同事總會攜帶卸膊語錄,活像人肉錄音機,工作宗旨係以「答咗等於無答」、「hea得就hea」、「賴得就賴」為標準,只需三句便能打發同事。自問臉皮有同樣嘅厚度,都不妨參考以下嘅藉口,返工hea下同事,不出三日必定能令人神憎鬼厭。


扮工室卸膊語錄
就算工作與你相關,Deadline逼在眉前,只要識呢招「卸膊三式」,一切將會迎刃而解:

第1式:「 我唔知喎。 」
            ● Deadline係今日咩,我唔知喎。
            ● 食完lunch要夾錢咩,我唔知喎。
            
第2式:「唔關我事。」
            ● 呢樣嘢都係我負責咩?唔關我事。
            ● 唔關我事,你問阿邊個啦,唔好問我。     

第3式:「 等我問吓腦細先。 」
            ● 你話我有嘢未交俾你? 等我問吓腦細先。
            ● 我腦細agree咗喎,你有嘢唔明?等我問吓腦細先。
            ● 呢樣嘢要hold住先, 等我問吓腦細先。

有無發現你無論去到邊,都有機會遇到卸膊同事?有無拆招嘅方法?

利申:這是朋友嘅故事。

(FACEBOOK:http://www.fb.com/littledraw ,歡迎分享 轉載請註明出處)

沒有留言:

張貼留言